pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788380622609
ISBN: 978-83-8062-260-9
Data: 2017-10-24
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.

Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.

Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach "Harvard Business Review" i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania - od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.

Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.

W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.:
- szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
- ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
- zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
- na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
- prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.

Książka "Harvard Business Review. Podręcznik menedżera" - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2017 r.