pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Tytuł książki:

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Autor książki:

Paweł Tkaczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324636242
ISBN: 978-83-2463-624-2
Data: 2012-01-04
27.43  39.00  11.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk - opis książki:

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, żezarabia na życie opowiadaniem historii ". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak Brief "), ale prowadzi także blog oraz podcast Mała Wielka Firma ". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy B ".

Patroni medialni:

Książka „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych” - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2012 r. Cena 27.43 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych"
Paweł Tkaczyk - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Gry w komunikacji. Seria: Media - okładka książki
Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku Tomasz Gackowski, Karolina Brylska (red.)
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)
Wskaźniki marketingowe - okładka książki
Wskaźniki marketingowe Robert Kozielski (red.)