pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk - autor


okładka książki - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swoj
Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swoj

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedzaMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo,...
36.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Paweł Tkaczyk

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Jak kupujesz różne rzeczy Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

pudełko audiobooku - Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (CD mp3)
Paweł Tkaczyk

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: Helion ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2013; Rodzaj nośnika: CD;
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (CD mp3)
Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: Helion ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2013; Rodzaj nośnika: CD;
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy....
pozycja niedostępna

okładka książki - Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (eBook)
Paweł Tkaczyk

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (eBook)

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: ;
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że...
29.82 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy....
pozycja niedostępna