pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Autor książki:

Peter Fisk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788326431616
ISBN: 978-83-2643-161-6
Data: 2014-01-15
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, Fed Ex, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób Co charakteryzuje geniusza biznesu Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

Książka "Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy" - Peter Fisk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2014 r.