pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Funkcjonowanie agencji prasowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 205x145 mm
EAN: 9788363241124
ISBN: 978-83-6324-112-4
Data: 2022-07-15
30.49 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W naszym opracowaniu poszczególni autorzy opisują różne zjawiska związane z funkcjonowaniem agencji prasowych. Większość tekstów dotyczy Polskiej Agencji Prasowej, która jest najstarszym i najlepiej działającym krajowym podmiotem dostarczającym informacji do większości polskich mediów. Autorzy badają więc polityczne i prawne uwarunkowania dotyczące funkcjonowania PAP, sposób organizacji samej działalności tego przedsiębiorstwa, funkcjonowanie różnorodnych serwisów informacyjnych, które są następnie dostarczane do mediów, i szczegółowe kwestie związane z rozpowszechnianiem wizerunków w ramach serwisów informacyjnych PAP. Oprócz tego opracowanie dostarcza ogólnych informacji na temat agencji prasowych, jak na przykład ich funkcjonowania w systemie teleinformatycznym. Szczegółowo została również zbadana istotna w ostatnim czasie kwestia prawnej ochrony informacji jako takiej, która właśnie jest towarem sprzedawanym przez agencje.

Książka "Funkcjonowanie agencji prasowych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2021 r. Cena 30.49 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.