pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Field Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
EAN: 9788326411892
ISBN: 978-83-2641-189-2
Data: 2011-04-19
pozycja niedostępna

Field Marketing - Alison Williams, Roddy Mullin - opis książki:

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Książka „Field Marketing” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Field Marketing"
Kupujący tę pozycję zamówili również: