pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Field Marketing

Autor książki:

Alison Williams, Roddy Mullin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
EAN: 9788326411892
ISBN: 978-83-2641-189-2
Data: 2011-04-19
pozycja niedostępna
Produkty podobne:
okładka książki - Marketing polityczny. Jak wygrać
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? 27.08 zł pozycja dostępna!

Field Marketing - Alison Williams, Roddy Mullin - opis książki:

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Książka „Field Marketing” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce ""
Alison Williams, Roddy Mullin - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również: