pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Field Marketing

Autor książki:

Alison Williams, Roddy Mullin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
EAN: 9788326411892
ISBN: 978-83-2641-189-2
Data: 2011-04-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Książka "Field Marketing" - Alison Williams, Roddy Mullin - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.