pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dobra obsługa to dobry interes. Siedem strategii osiągania sukcesu

Autor książki:

Catherine DeVrye

Dane szczegółowe:
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 125x195 mm
EAN: 9788375060157
ISBN: 978-83-7506-015-7
Data: 2007-02-02
Cena wydawcy: 24.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine De Vrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.
Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.

Catherine De Vrye to numer jeden na liście najlepiej sprzedających się autorów. Od wielu lat przeprowadza swoje prezentacje na całym świecie. Pracowała zarówno w prywatnym, jak i publicznym sektorze.
W czasie pobytu w Japonii, gdzie była zatrudniona na stanowisku kierowniczym w firmie IBM, zaangażowała się w budowanie jakości obsługi klienta. Swoją wiedzę miała okazję wykorzystać w pracy dla wielu przedsiębiorstw, między innymi: 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young, Mercedes-Benz

Książka "Dobra obsługa to dobry interes. Siedem strategii osiągania sukcesu" - Catherine DeVrye - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.