pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czym jest marketing?

Autor książki:

Alvin J. Silk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788375100631
ISBN: 978-83-7510-063-1
Data: 2008-10-29
Cena wydawcy: 35.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.

Książka "Czym jest marketing?" - Alvin J. Silk - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2008 r.