pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Cyberpsychologia Media – użytkownicy – zastosowania
Tytuł książki:

Cyberpsychologia Media – użytkownicy – zastosowania

Autor książki:

Agnieszka Ogonowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2021
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788380959477
ISBN: 978-83-8095-947-7
Data: 2021-05-21
39.13  47.74  8.61 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Zagadnienia związane z cyberpsychologią są przedmiotem zainteresowań naukowych Autorki od ponad 10 lat.

Teksty zgromadzone w tym tomie to rezultat tych badań, konferencji naukowych i szkoleniowych oraz spotkań z praktykami, głównie nauczycielami, psychologami, pedagogami i terapeutami, którzy zajmują się użytkową stroną cyberkultury, czyli wykorzystaniem jej zasobów i narzędzi w projektowaniu konkretnych metod edukacyjnych, profilaktycznych i terapeutycznych i posługiwaniu się nimi.

Książka "Cyberpsychologia Media – użytkownicy – zastosowania" - Agnieszka Ogonowska - oprawa Miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2021 r. Cena 39.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Agnieszka Ogonowska - autor m.in.:
Produkty podobne: