pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
CRM - strategia i technologia. Seria: Informatyka ekonomiczna. Tom...
»
»
»
»
książka:

CRM - strategia i technologia. Seria: Informatyka ekonomiczna. Tom 10

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 263 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373264113
ISBN: 83-7326-411-6
Data: 2007-04-24
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

CRM - strategia i technologia. Seria: Informatyka ekonomiczna. Tom... - opis wydawcy:

Przepraszamy bardzo, pozycja CRM - strategia i technologia. Seria: Informatyka ekonomiczna. Tom... nie ma jeszcze opisu.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Środa, 20 Marca 2019 roku.