pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Business lunch. Zdobywanie klientów wczesnym popołudniem

Autor książki:

Robin Jay

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788360652022
ISBN: 978-83-6065-202-2
Data: 2006-01-04
Cena wydawcy: 29.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę.
Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.

Książka "Business lunch. Zdobywanie klientów wczesnym popołudniem" - Robin Jay - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.