pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
książka:

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328364813
ISBN: 978-83-2836-481-3
Data: 2020-07-16
38.04  59.00  20.96 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie - Alex Castrounis - opis książki:

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.

To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.

W tej książce:
koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
budowa skutecznej strategii wdrażania AI
przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia
AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!

Książka „AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 336 stron i została wydana w 2020 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie"
Produkty podobne:
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. - okładka książki
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. Seria:... Grażyna Gierszewska, Barbara Olszewska, Jan Skonieczny