pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku

Autor książki:

Agnieszka Janiak-Jasińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: DiG
Rok wyd.: 1998
Oprawa: miękka
Ilość stron: 139 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788371810145
ISBN: 83-7181-014-8
Data: 2005-03-22
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorka bada formy i funkcje reklamy prasowej z perspektywy przemian związanych z uprzemysłowieniem ziem polskich, z powstawaniem nowoczesnej gospodarki rynkowej, modernizacją handlu. Książka bogato ilustrowana reklamami zamieszczanymi w prasie codziennej oraz periodykach społecznych i kulturalnych Królestwa Polskiego początku XX w.

Książka "Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku" - Agnieszka Janiak-Jasińska - oprawa miękka - Wydawnictwo DiG. Książka posiada 139 stron i została wydana w 1998 r.