pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Autor książki:

Ivan Bures, Pavel Rehulka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 135x210 mm
EAN: 9788324600021
ISBN: 83-246-0002-7
Data: 2009-03-28
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości.

Książka "10 zasad budowania trwałych relacji z klientem" - Ivan Bures, Pavel Rehulka - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2007 r.