pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Budzyński

Wojciech Budzyński - autor


okładka książki - Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Wojciech Budzyński

Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego...
38.66  44.90  6.24 

okładka książki - Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Wojciech Budzyński

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Wojciech Budzyński

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Wojciech Budzyński

Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród...
26.52  39.90  13.38 

okładka książki - Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Wojciech Budzyński

Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Wojciech Budzyński

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia. Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z...
30.73  39.90  9.17 

okładka książki - Kształtowanie wizerunku równoległego
Wojciech Budzyński

Kształtowanie wizerunku równoległego

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Ze Wstępu Marketing jest dziedziną nauk o zarządzaniu, od której oczekuje się szczególnie intensywnego rozwoju. Z wykorzystaniem jego elementów menedżerom zajmującym się sprzedażą w przedsiębiorstwach udaje się realizować jedną z zasadniczych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Wojciech Budzyński

Umowy w handlu krajowym i zagranicznym

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Dr Wojciech Budzyński od 28 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych, prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wizerunek równoległy
Wojciech Budzyński

Wizerunek równoległy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama. Techniki skutecznej perswazji
Wojciech Budzyński

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński

Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia...
pozycja niedostępna