pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Reklama. Techniki skutecznej perswazji

książka: Reklama. Techniki skutecznej perswazji autor:

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: POLTEXT
  • Rok wydania:
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 220 s.
  • Wymiar: 165x235 mm
  • EAN: 9788386890620
  • ISBN: 83-86890-62-2
  • Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 31.34 złpozycja niedostępna

Reklama. Techniki skutecznej perswazji - opis produktu:

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Produkty podobne:

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Aleksandra Radziszewska
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej...
Rok wydania: 2015 Oprawa: miękka
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
Peter Coughter
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji....
Rok wydania: 2014 Oprawa: miękka
Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe
Ewa Rogowska-Cybulska
Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy...
Rok wydania: 2013 Oprawa: miękka
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie
Michał Makowski
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej....
Rok wydania: 2013 Oprawa: miękka
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Natalia Hatalska
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe...
Rok wydania: 2014 Oprawa: miękka
Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga
Systemy promocji przedsiębiorstw
Rok wydania: 2006 Oprawa: miękka
Piątek, 28 Sierpnia 2015 roku.