pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374264730
ISBN: 978-83-7426-473-0
Data: 2012-01-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.

Książka "Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami" - Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan - oprawa miękka - Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2008 r.