pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 33


okładka książki - Leksykon handlu zagranicznego

Leksykon handlu zagranicznego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego, międzynarodowych finansów i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon marketingu

Leksykon marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Praca naukowa pod redakcją Anny Dąbrowskiej pt. Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych przedstawia aktualne podejście do problematyki powstawania, funkcjonowania i rozwoju...
pozycja niedostępna

okładka książki - Liberalne przesłanki polskiej transformacji gospodarczej

Liberalne przesłanki polskiej transformacji gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Autorzy przeanalizowali kierunki i siłę oddziaływania idei liberalizmu na kształtowanie się gospodarki rynkowej w Polsce. Główne rozważania w książce zostały skoncentrowane na: społeczno - ekonomicznych ideach liberalizmu, koncepcjach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyczna obsługa klienta

Logistyczna obsługa klienta

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Jest to pierwsza książka z zakresu logistycznej obsługi klienta na rynku polskim. Rozdział pierwszy to teoretyczny wykład zagadnień związanych z obsługą klienta na podstawie klasycznych koncepcji logistycznych. W drugim rozdziale pokazano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka marketingowa

Logistyka marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka przyszłości

Logistyka przyszłości

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Logistyka przyszłości to filozofia, która pozwala na lepsze, bardziej efektywne czy skuteczne zaprojektowanie działań mimo wzrastającego czynnika zmienności. Stąd też w niniejszej publikacji znalazły się różne obszary, które pokazują, w jaki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w biznesie

Logistyka w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
Autorzy podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klientów

Lojalność klientów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka omawia przyczyny utraty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu: - przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny makroekonomii,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Jest to nowoczesny podręcznik zawierający prezentację najistotniejszych zagadnień współczesnej makroekonomii. Autorzy omawiają w nim dorobek teorii ekonomii, wzbogacając rozważania o liczne odwołania do realiów gospodarki polskiej, co stanowi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 1997; Oprawa: twarda;
Rozważania autora są oparte na wiedzy mikroekonomicznej o reakcjach ludzi na sygnały rynkowe, a podstawowy element konstrukcyjny stanowi model oczyszczającego się rynku. Z zastosowaniem tego modelu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje wykład makroekonomii i należy do najczęściej wykorzystywanych na uczelniach europejskich i amerykańskich. Autorzy przedstawili: wprowadzenie do makroekonomii (w tym rachunek dochodu narodowego i pomiar kosztów życia),...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia. Podręcznik europejski

Makroekonomia. Podręcznik europejski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W wiadomościach codziennie jest mowa o bezrobociu, inflacji, stopach procentowych, kursach walutowych i notowaniach giełdowych. To, co dzieje się na świecie, powoduje, że poznanie makroekonomii staje się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej....
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej

Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę z makroekonomii. Autorzy przedstawili: współczesne nurty myślenia w makroekonomii (m.in. neoklasyczny, postkeynesowski, monetarystyczny); teorię i praktykę gospodarki rynkowej (m.in. system gospodarki rynkowej i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mapy recepcji reklamy

Mapy recepcji reklamy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji marki narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing bezposredni i interaktywny

Marketing bezposredni i interaktywny

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się...
pozycja niedostępna

Strona 33 z 56 : «pierwsza...3132333435...ostatnia» (1111 pozycji)