pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Rafał Matwiejczuk

Rafał Matwiejczuk - autor


okładka książki - Logistyka w zarządzaniu strategicznym
Rafał Matwiejczuk

Logistyka w zarządzaniu strategicznym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom...
37.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompetencje logistyki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Seria: Studia i monografie nr  511
Rafał Matwiejczuk

Kompetencje logistyki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Seria: Studia i monografie nr 511

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono relatywnie rzadko podejmowaną w polskojęzycznej litera¬turze problematykę kompetencji logistyki i ich oddziaływania na tworzenie przewagi konkurencyjnej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian
Piotr Blaik, Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyczny łańcuch tworzenia wartości
Piotr Blaik, Rafał Matwiejczuk

Logistyczny łańcuch tworzenia wartości

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
Rafał Matwiejczuk

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów...
pozycja niedostępna