pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Mapy recepcji reklamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788320820782
ISBN: 978-83-2082-078-2
Data: 2013-03-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Mapy recepcji reklamy" - Adam Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2013 r.