pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 54


okładka książki - Biznes rodzinny

Biznes rodzinny

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Firmy rodzinne są motorem rozwoju każdej gospodarki. Jednak napięcie towarzyszące balansowaniu pomiędzy własnymi ambicjami i potrzebami firmy, a dążeniami reszty rodziny czyni drogę do sukcesu rynkowego pełną przeszkód. Ten przewodnik...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki pokonywania problemów

Techniki pokonywania problemów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Ten przystępny i przejrzysty przewodnik zawiera wszystko to, co powinieneś wiedzieć o ponad trzydziestu metodach, za pomocą których możesz z powodzeniem rozwiązywać...
pozycja niedostępna

okładka książki - 33 techniki negocjowania i argumentacji

33 techniki negocjowania i argumentacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak mógłbym rozegrać to lepiej Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania i zwyczaje konsumentów

Zachowania i zwyczaje konsumentów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak DuPont, Black & Decker, Visa i Calvin Klein opisuje wiele różnych modeli zachowań konsumentów. Jego odkrycia uświadamiają, że w produktach tkwią niewidoczne bodźce oddziaływujące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony....
pozycja niedostępna

okładka książki - Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów

Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor tej książki, legendarny zarządzający-rockandrollowiec, pomoże Ci tworzyć muzykę biznesu. Nie prostą, płytką i przewidywalną, a więc taką, do jakiej ograniczają się menedżerowie grający na jednym z tysiąca klawiszy firmowego fortepianu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu

Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Wokół Ciebie panuje wszechobecny chaos, a sprawy toczą się coraz szybciej. Nic nie możesz na to poradzić. Jednak przyspieszenie cywilizacyjne nie musi być gwoździem do Twojej trumny. Znajdź w pędzącym świecie miejsce dla siebie -- wejdź w oko...
pozycja niedostępna

okładka książki - Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lider. Kodeks Bushido w życiu przywódcy

Lider. Kodeks Bushido w życiu przywódcy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Jak sprawić, by podejmowanie trudnych decyzji stało się proste Czy byłeś kiedyś w strefie - takim stanie ducha i umysłu, w którym można zdziałać więcej, niż umiesz sobie wyobrazić Czy zdarzyło Ci się, że podczas publicznej przemowy lub w ferworze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później

Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Ciągle coś odwlekasz. I okazuje się, że odpowiedni moment nigdy nie nadchodzi, a Ty wiecznie jesteś zajęty. Efektem są spóźnialstwo i stres -- przekraczasz terminy, powodujesz kryzysowe sytuacje i masz do siebie pretensje. W gruncie rzeczy wiesz,...
pozycja niedostępna

okładka książki - To nie tylko biznes, to samo życie!

To nie tylko biznes, to samo życie!

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Rona Lichtenberg w książce To nie tylko biznes, to samo życie! koncentruje się na najważniejszym rodzaju relacji biznesowych -- czyli na interakcjach zachodzących między ludźmi. Książka odkryje przed Tobą dziewięć reguł, wyłuskanych z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka sprzedaży

Sztuka sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi produktów. Nie nakłaniaj go do czegoś, czego nie chce. Pokaż mu, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię....
pozycja niedostępna

okładka książki - Przywództwa można się nauczyć

Przywództwa można się nauczyć

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Przywództwo nie opiera się na charyzmie! To był fałszywy trop, za którym ludzkość szła przez stulecia. Przywództwo to mobilizowanie ludzi do wspólnej pracy. To inicjowanie działań innych osób. To odkrywanie skarbów w ludzkich duszach. To docieranie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Powiększanie bogactwa. Nowe reguły gry w gospodarce opartej na wiedzy

Powiększanie bogactwa. Nowe reguły gry w gospodarce opartej na wiedzy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Nie ma wątpliwości, że nadchodzi czas gospodarki opartej na wiedzy. Talent i zaawansowane technologie - oto najważniejsze zasoby nowej ery. Majątek ziemski i przemysłowy już nie gwarantuje zamożności. Obserwujemy eksplozję nowych gałęzi przemysłu,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express W czym tkwi ich klucz do sukcesu Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały...
pozycja niedostępna

okładka książki - Potęga kultowej marki

Potęga kultowej marki

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Potęga informacji

Potęga informacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się jak: `opakować`...
pozycja niedostępna

okładka książki - Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy

Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Autor książki Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy przedstawia praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej osiągnąć sukces na dzisiejszych niespokojnych rynkach. Wiedza, motywacja i talent pracowników to cenne...
pozycja niedostępna

Strona 54 z 56 : «pierwsza...5253545556...ostatnia» (1108 pozycji)