pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jay Conrad Levinson

Jay Conrad Levinson - autor


okładka książki - Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Shane Gibson, Jay Conrad Levinson

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Najlepsza reklama za (pół) darmo Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej Jak mierzyć skuteczność reklamy Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes
Jay Conrad Levinson

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K. Gallagher

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię....
pozycja niedostępna