pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Peter Cheverton

Peter Cheverton - autor


okładka książki - Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co dla Ciebie znaczy marketing...
pozycja niedostępna

okładka książki - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie...
pozycja niedostępna