pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788373619166
ISBN: 83-7361-916-X
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Harvard Business Review. Marketing to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

Książka "Harvard Business Review. Marketing" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2006 r.