pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 53


okładka książki - Negocjować możesz wszystko

Negocjować możesz wszystko

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Czytając książkę Negocjować można wszystko, dowiesz się, w jaki sposób doprowadzić negocjacje do korzystnego dla Ciebie finału. Poznasz czynniki wpływające na przebieg negocjacji i zachowanie się uczestników. Nauczysz się stosować różne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Biologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji znajdziesz inspiracje, wiadomości i historie, dzięki którym obudzisz swój uśpiony talent wynalazcy i zaczniesz go wykorzystywać. Odkryjesz na nowo chęć zadawania pytań i badania świata...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zwycięzcy nie oszukują

Zwycięzcy nie oszukują

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nie znajdziesz tu pustosłowia ani utartych frazesów. Każda rada, jaką daje Ci autor, jest poparta jego czynem. Jon Huntsman jako jeden z nielicznych ludzi prezydenta Nixona nie został oskarżony w sprawie Watergate - wycofał się z Białego Domu,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie

Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak zorganizować perfekcyjną konferencję

Jak zorganizować perfekcyjną konferencję

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jak zorganizować perfekcyjną konferencję to poradnik dla osób, które zajmują się organizacją tego typu spotkań. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich zagadnień, na które należy zwrócić uwagę, przygotowując konferencję. Czytając tę książkę,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. poradnik dla menedżera personalnego

Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. poradnik dla menedżera personalnego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona dla menedżerów działów personalnych, którzy chcą poznać zasady organizowania wyjazdów integracyjnych połączonych ze szkoleniami. Przedstawia sposoby doboru miejsca i typu szkolenia, zawiera wskazówki przydatne przy współpracy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz. 2. Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz. 2. Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W tej książce nie promowana jest brawura ani pokazowe wyczyny w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Hardball, czyli twarda gra rynkowa

Hardball, czyli twarda gra rynkowa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Autorzy książki prowadzą nas wgłąb świata twardej konkurencji - świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka wojny w biznesie

Sztuka wojny w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
To przystępna interpretacja klasycznego cińskiego dzieła Sztuki wojny, poruszająca problematykę przywództwa, strategii, organizacji, współzawodnictwa, współpracy. Ta książka nauczy cię zwyciężać na współćzesnym biznesowym polu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak pisać dobre e-maile

Jak pisać dobre e-maile

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu - niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto...
pozycja niedostępna

okładka książki - Bądź kreatywny i pomysłowy

Bądź kreatywny i pomysłowy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Więcej kreatywności i pomysłowości z pewnością przyda Ci się nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym. Nie czekaj, aż pomysł sam przyjdzie Ci do głowy - uruchom własną linię produkcyjną wartościowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pamiętaj, kim jesteś. Życiowe historie inspirujące serce i umysł

Pamiętaj, kim jesteś. Życiowe historie inspirujące serce i umysł

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W Harvard Business School kultywowany jest pewien stary zwyczaj. Na ostatnich zajęciach w każdym semestrze wykładowca odkłada na bok program zajęć i opowiada inspirującą historię. Tak było przez wiele lat -- aby usłyszeć którąś z tych historii,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes

Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Chcesz mieć własną firmę i robić to, w czym jesteś najlepszy Zdecydowana większość pracowników nie czuje się emocjonalnie zaangażowana w pracę. Robią nie to, co chcieliby robić. Czują, że życie przecieka im między palcami. Połowa z nas marzy o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu

Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Kolejna cudowna recepta na rozwój gospodarki okazała się lipą. Czy powierzchowne innowacje to wszystko, na co nas stać, gdy ostra konkurencja i stagnacja w branży zmuszają do wybiegania myślami w przyszłość Adrian Slywotzky, jeden z mówców...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid... Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie

Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez. Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne. Jak zaakceptować status quo: nawet nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce pomaga ocenić perspektywy organizacji na podstawie faktów i wskazówek. Podane przykłady, takie jak ataki terrorystyczne z 11 września 2001 i bankructwo...
pozycja niedostępna

Strona 53 z 56 : «pierwsza...5152535455...ostatnia» (1108 pozycji)