pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788302157196
ISBN: 978-83-0215-719-6
Data: 2018-10-29
Cena wydawcy: 37.65 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.

Podręcznik „Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.