pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zwyciężanie na trudnym rynku

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788377460580
ISBN: 978-83-7746-058-0
Data: 2011-10-04
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe. W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski.

Książka "Zwyciężanie na trudnym rynku" - Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2011 r.