pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli. Seria: Inspiracje edukacyjne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788381244107
ISBN: 978-83-8124-410-7
Data: 2018-01-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kształcenie nauczycieli jest wyzwaniem dla uczelni wyższych. Przygotowanie kandydatów do tego zawodu wymaga wysokiej jakości oferty edukacyjnej, szczególnych kwalifikacji kadry akademickiej oraz współpracy uczelni z instytucjami edukacyjnymi i nauczycielami praktykami - aby tworzyć warunki do rozwoju kompetencji pedagogicznych, które będą stanowić podstawę do odpowiedzialnej i twórczej pracy.

W publikacji omówiono współczesne problemy związane z przygotowaniem kandydatów na nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia - ze szczególnym uwzględnieniem praktyk pedagogicznych i ich znaczenia w budowaniu podstaw tożsamości zawodowej przyszłych nauczycieli.

Autorzy książki zastanawiają się:
- Jakie znaczenie mają doświadczenia praktyczne w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli w perspektywie teoretycznej?
- Jak kształtować nauczycielski profesjonalizm?
- Jaką rolę w procesie kształcenia odgrywa nowatorstwo i autonomia zawodowa nauczycieli?
Omawiają także różne modele praktyk studenckich, z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia nauczycieli. Seria: Inspiracje edukacyjne" - Małgorzata Żytko, Lidia Nowakowska, Dorota Sobierańska, Aleksandra Szyler - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2018 r.