pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zmiana reguł gry w biznesie

Autor książki:

A.G. Lafley, Ram Charan

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788361040965
ISBN: 978-83-61040-96-5
Data: 2010-05-10
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.

Książka "Zmiana reguł gry w biznesie" - A.G. Lafley, Ram Charan - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2010 r.