pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach
książka:

Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788372052025
ISBN: 978-83-7205-202-5
Data: 2009-07-13
Cena: 25.58  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 3.42 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach - Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz - opis książki:

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświęconych:
- zarządzaniu strategicznemu
- planowaniu strategicznemu
- zarządzaniu marką
- zarządzaniu jakością w bibliotece szkoły wyższej.

Po książkę powinni sięgać pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteka wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszłość i kształt bibliotek naukowych.

Książka „Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 172 stron i została wydana w 2004 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach"
Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz - autor m.in.:
Polskie Archiwum X. Nie ma zbrodni - okładka książki
Polskie Archiwum X. Nie ma zbrodni bez kary Piotr Litka, Bogdan Michalec, Mariusz Nowak;
Polskie Archiwum X. Policjanci - okładka książki
Polskie Archiwum X. Policjanci ujawniają kulisy... Piotr Litka, Bogdan Michalec, Mariusz Nowak;
Budowanie relacji z klientem biblioteki - okładka książki
Budowanie relacji z klientem biblioteki Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.);
Lojalizm czy realizm? Polacy wobec - okładka książki
Lojalizm czy realizm? Polacy wobec władzy rosyjskiej... Mariusz Nowak, Jerzy Szczepański (red.);
Technika pisania prac dyplomowych - okładka książki
Technika pisania prac dyplomowych Paweł Pioterek, Barbara Zieleniecka;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Budowanie relacji z klientem biblioteki - okładka książki
Budowanie relacji z klientem biblioteki Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.)
Lojalność klientów. Modele, motywacja - okładka książki
Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako