pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania...
książka:

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375569056
ISBN: 978-83-7556-905-6
Data: 2017-01-24
43.28  50.00  6.72 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy - Danuta Szwajca - opis książki:

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.

W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?
- Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?
- Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?
Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.

Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.

Książka „Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 212 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania..."
Danuta Szwajca - autor m.in.:
Prorynkowa orientacja instytucji - okładka książki
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w... Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca;
Zarządzanie kosztami podmiotów - okładka książki
Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w... Wiesława Caputa, Danuta Szwajca (red.);
Finanse we współczesnych procesach - okładka książki
Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości Wiesława Caputa, Danuta Szwajca (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Administrategia. Jak osiągnąć sukces - okładka książki
Administrategia. Jak osiągnąć sukces osobisty... Izabela Kisilowska, Maciej Kisilowski
Produkty podobne:
Kultura jakości, doskonałości i - okładka książki
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa... Małgorzata Z. Wiśniewska, Piotr Grudowski
Wykorzystanie analizy interesariuszy - okładka książki
Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu... Aldona Frączkiewicz-Wronka (red.)
Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją - okładka książki
Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku... Jacek Woźniak, Wioletta Wereda (red.)