pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie ochroną marki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326431630
ISBN: 978-83-2643-163-0
Data: 2013-12-16
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: - główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, - wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, - profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, - najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, - metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, - opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.

Książka "Zarządzanie ochroną marki" - Penelope N. Post, Richard S. Post - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2014 r.