pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zagadki mózgu. Tajemnice naszego niezwykłego i wspaniałego mózgu

Autor książki:

Stephen Juan

Dane szczegółowe:
Wydawca: VM Group
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 130x200 mm
EAN: 9788360072844
ISBN: 978-83-6007-284-4
Data: 2006-01-12
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dr Stephen Juan, australijski "Czarnoksiężnik z Krainy Osobliwości", jest antropologiem i wykładowcą, autorem znanych i nagradzanych artykułów publikowanych w czasopismach oraz prezentacji telewizyjnych i radiowych. Wykłada na Wydziale Edukacji i Opieki Społecznej Uniwersytetu w Sydney. Jest autorem serii książek: "Zagadki ciała", "Zagadki seksu" i "Zagadki mózgu". VM Group dotychczas wydało "Zagadki ciała" i w najbliższym czasie nakładem wydawnictwa ukażą się "Zagadki mózgu". Są to książki z dziedziny popularno-naukowej napisane z charakterystycznym dla Juana humorem i empatią. W "Zagadkach mózgu" autor odpowiada m.in. na pytania: dlaczego mózg jest najczystszym organem naszego ciała?, czy to prawda, co mówi się o déja vu?, dlaczego niektórzy z nas wierzą, że są opętani lub mają sobowtóra, który wszędzie za nimi chodzi? oraz na wiele innych, interesujących pytań. Zapoznaje Czytelników z fascynującą wiedzą na temat naszego mózgu, uświadamiając nam, że zachowanie ludzi jest czymś bardzo złożonym i aby je wyjaśnić, musimy odwoływać się do wielu czynników. Jak zapewnia autor, z czasem coraz lepiej będziemy poznawać złożone relacje między mózgiem, umysłem, ciałem i społeczeństwem. Książka jest pełna ciekawostek i faktów dotyczących dziwnych ludzkich zachowań i stanowi doskonałe dopełnienie "Zagadek ciała". Lektura "Zagadek mózgu" będzie dla Czytelników zarówno źródłem doskonałej rozrywki, jak i wiedzy, jaką dysponuje współczesna nauka o mózgu. Ludzki umysł jest doprawdy cudowny. Mamy nadzieje, że ta książka wszystkich o tym przekona.

Książka "Zagadki mózgu. Tajemnice naszego niezwykłego i wspaniałego mózgu" - Stephen Juan - oprawa miękka - Wydawnictwo VM Group. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2007 r.