pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku
książka:

Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 239x170 mm
EAN: 9788377846001
ISBN: 978-83-7784-600-1
Data: 2015-05-09
30.63  35.70  5.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku - opis książki:

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).

Książka „Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 242 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Misterne gry w komunikację - okładka książki
Misterne gry w komunikację Bożydar L.J. Kaczmarek
Produkty podobne:
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.)