pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
książka:

VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

autor:

Piotr Bucki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301204631
ISBN: 978-83-0120-463-1
Data: 2019-02-08
49.79  59.00  9.21 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Piotr Bucki - opis książki:

Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.

?Viral? to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców - w szczególności zajmujących się content marketingiem - specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.

Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.

Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane ?Funkcja tożsamościowo-twórcza treści? chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.

Rafał Żak

Książka „VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 134 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści"
Piotr Bucki - autor m.in.:
FISZKI. Koszyk kompetencji 1 - okładka książki
FISZKI. Koszyk kompetencji 1 Piotr Bucki, Agnieszka Jasińska;
FISZKI. Koszyk kompetencji 2 - okładka książki
FISZKI. Koszyk kompetencji 2 Piotr Bucki, Rafał Żak, Artur Jabłoński;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Badania jakościowe metody i zastosowania - okładka książki
Badania jakościowe metody i zastosowania Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer
Produkty podobne:
Wojna pieniądza - okładka książki
Wojna pieniądza Janusz P. Kowalkowski
Jak szybko napisać profesjonalny - okładka książki
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Strategia korporacji - okładka książki
Strategia korporacji Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska