pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat

Autor książki:

Dominika Maison

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788389574251
ISBN: 83-89574-25-X
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przez wiele lat naukowcy próbowali wykazać, że człowiek jest istotą w pełni racjonalną. Jednak doniesienia z badań wykazują jednocześnie, że nie wszystko w człowieku jest świadome. Ta prawidłowość dotyczy również postaw konsumenckich. Książka przybliża niezwykle ciekawe zagadnienie postaw utajonych, ich specyfiki, genezy i związku z zachowaniem. Autorka omawia też metodę IAT (Test Utajonych Skojarzeń) i opisuje mozliwości jego zastosowania w badaniach postaw konsumenckich.

Książka "Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat" - Dominika Maison - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.