pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Turbostrategia

Autor książki:

Brian Tracy

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788388970641
ISBN: 978-83-8897-064-1
Data: 2006-01-09
Cena wydawcy: 33.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Turbostrategia przedstawia 21 inicjatyw obejmujących ponad sto konkretnych działań, pokazując czytelnikowi, w jaki sposób może: - Efektywnie formułować wizję swojej firmy, jej wartości, misję, cel i zamierzenia - zarówno krótkoterminowe, jak i długofalowe. - "Odciąć się od przeszłości" i stać się własnym specjalistą od działań naprawczych dzięki ukierunkowaniu się wyłącznie na przyszłe cele. - Utrzymać elastyczność niezbędną w celu przewidywania zmian zachodzących krajobrazie gospodarczym. - Zatrudniać najlepszych ludzi - i motywować ich do osiągania doskonałych wyników. Turbostrategia stawia proste pytania w sprawie sposobu prowadzenia firmy, na które trzeba sobie odpowiedzieć. Co się sprawdza? Co się nie sprawdza? Co nasi konkurenci robią lepiej niż my i co musimy zrobić, aby ich dogonić i wyprzedzić? Odpowiedzi na te i dziesiątki innych dociekliwych (a niekiedy trudnych) pytań oświetlą zaskakująco wyraźną drogę prowadzącą do znacznie większej produktywności, dynamicznej poprawy morale i spektakularnego wzrostu zysków. Wnikliwe uwagi Tracy`ego są wsparte znakomitymi przykładami z działania rzeczywistych firm, ilustrującymi poszczególne środki taktyczne, oraz dziesiątkami mądrych wypowiedzi słynnych kolegów autora: Jima Collinsa, Petera Druckera, Ala Riesa i innych.

Książka "Turbostrategia" - Brian Tracy - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2007 r.