pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Teorie komunikacji i mediów 10
książka:

Teorie komunikacji i mediów 10

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365705051
ISBN: 9788365705051
Data: 2017-12-08
Cena: 36.10  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 12.9 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Teorie komunikacji i mediów 10 - Mariusz Wszołek - opis książki:

Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!

Książka Teorie komunikacji i mediów 10 - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron.

Książka posiada 354 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teorie komunikacji i mediów 10"
Produkty podobne:
Komunikacja społeczna - negocjacje - okładka książki
Komunikacja społeczna - negocjacje - edukacja.... Wojciech J. Maliszewski (red.), Kazimierz Czerwiński (red.), Zbigniew Nęcki (red.)