pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mariusz Wszołek

Mariusz Wszołek - autor


okładka książki - Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
Mariusz Wszołek

Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek.W niniejszej publikacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teorie komunikacji i mediów 10
Mariusz Wszołek

Teorie komunikacji i mediów 10

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
Mariusz Wszołek (red.)

Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badanie i projektowanie komunikacji 5
Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Badanie i projektowanie komunikacji 5

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Seria Projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama. Operacjonalizacja pojęcia
Mariusz Wszołek

Reklama. Operacjonalizacja pojęcia

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacje w rozmowie 2
Mariusz Wszołek (red.)

Komunikacje w rozmowie 2

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Seria Projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji,...
pozycja niedostępna