pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
książka:

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 175 s.
EAN: 9788380853683
ISBN: 978-83-8085-368-3
Data: 2017-03-20
Cena: 38.85  Cena wydawcy: 45.00 zł Oszczędzasz: 6.15 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami - Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz - opis książki:

Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają raczej wymiar niepożądany, negatywny, gdyż rodzą asocjacje z brakiem reguł, nieuporządkowaniem, anarchią, nieprzewidywalnością. W szczególności od XIX wieku traktowano tak teorię tłumu. Młodsza od niej teoria chaosu pozostaje z kolei w sprzeczności z klasycznym, synoptycznym, zaplanowanym podejściem do sterowania takimi systemami, jak chociażby organizacje, w sprzeczności z omnipotencją kadr kierowniczych. Okazuje się jednak, że owe inspirujące prądy intelektualne mogą rodzić dla zarządzających organizacjami ważne implikacje, bez których zarządzanie pozostaje mniej efektywne, niż jest to potencjalnie możliwe. Obydwie teorie są użyteczne z tego punktu widzenia dla kadr kierowniczych i zostały omówione w prezentowanej publikacji.

Książka „Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 175 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami"
Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz - autor m.in.:
Marketing mobilny - okładka książki
Marketing mobilny Agnieszka Dejnaka (red.);
Edukacja ekonomiczna polskiego - okładka książki
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka;
Innowacje w biznesie - okładka książki
Innowacje w biznesie Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka (red.);
Edukacja ekonomiczna polskiego - okładka książki
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka;
Procesy konsolidacji w szkolnictwie - okładka książki
Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym. Stan... Paweł Zygarłowski, Krzysztof Łobos (red.);
Between Crisis and Innovation - okładka książki
Between Crisis and Innovation Krzysztof Łobos, Peter Schiffauer (red.);
Marketing społeczny w organizacjach - okładka książki
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych... Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała;
Działalność informacyjna członków - okładka książki
Działalność informacyjna członków gospodarstwa... Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek;
Produkty podobne:
30 minut nauki zarządzania czasem - okładka książki
30 minut nauki zarządzania czasem dla ludzi chaotycznych Lothar J. Seiwert, Horst Muller, Anette Labaek-Noeller