pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach
książka:

Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 403 s.
EAN: 9788380904774
ISBN: 9788380904774
Data: 2019-01-28
Cena: 34.54  Cena wydawcy: 40.00 zł Oszczędzasz: 5.46 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach - opis książki:

Publikacja jest owocem intelektualnych poszukiwań efektów synergii we wspólnych działaniach medioznawców i teologów środków społecznego przekazu.

Książka Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Książka posiada 403 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach"
Produkty podobne:
Kultura i język mediów - okładka książki
Kultura i język mediów Maciej Tanaś (red.)
Regionalne i lokalne środki przekazu - okładka książki
Regionalne i lokalne środki przekazu Janusz Adamowski, Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki
Media studies. Refleksja nad stanem obecnym Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)
Nauki o mediach i komunikacji społecznej. - okładka książki
Nauki o mediach i komunikacji społecznej. Krystalizacja... Andrzej Adamski, Sławomir Gawroński, Marcin Szewczyk (red.)