pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Technopolityka w świecie nowych mediów
książka:

Technopolityka w świecie nowych mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: WAM
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 326 s.
EAN: 9788327711823
ISBN: 978-83-277-1182-3
Data: 2016-06-13
27.62  45.00  17.38 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Technopolityka w świecie nowych mediów - Marcin K. Zwierżdżyński, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski - opis książki:

Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, interdyscyplinarnej technopolityki. Odnosi się zarówno do rozważań teoretycznych, których wspólnym mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych, które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej, obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i zrozumienie.

Tę jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem nie tylko środowiska akademickiego, polityków i wyborców, lecz wszystkich uczestników świata polityki i użytkowników nowych mediów.

Fragment książki, s. 23-24

Książka „Technopolityka w świecie nowych mediów” - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM.

Książka posiada 326 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Technopolityka w świecie nowych mediów"
Marcin K. Zwierżdżyński, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski (red.) - autor m.in.:
Doktryna Bernaysa - okładka książki
Doktryna Bernaysa Mirosław Lakomy;
Konstruowanie znaczeń religii w - okładka książki
Konstruowanie znaczeń religii w szkole Marcin K. Zwierżdżyński;
Produkty podobne:
Polityka w zmediatyzowanym świecie. - okładka książki
Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa... Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Media i polityka. Relacje i współzależności Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Współczesne media. Tom 1. Wartości - okładka książki
Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)