pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Technopolityka w świecie nowych mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: WAM
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 326 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788327711823
ISBN: 978-83-277-1182-3
Data: 2016-06-13
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, interdyscyplinarnej technopolityki. Odnosi się zarówno do rozważań teoretycznych, których wspólnym mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych, które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej, obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i zrozumienie.

Tę jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem nie tylko środowiska akademickiego, polityków i wyborców, lecz wszystkich uczestników świata polityki i użytkowników nowych mediów.

Fragment książki, s. 23-24

Książka "Technopolityka w świecie nowych mediów" - Marcin K. Zwierżdżyński, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 326 stron i została wydana w 2015 r.