pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Techniki promocji sprzedaży

Autor książki:

Maciej Tesławski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566388
ISBN: 978-83-63566-38-8
Data: 2016-04-25
Cena wydawcy: 40.95 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt.

"Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?
Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.

Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.

- - - - - - - - -
To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat — konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.

Krzysztof Kozak
specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Członek Zarządu ICP Group S.A.

Książka "Techniki promocji sprzedaży" - Maciej Tesławski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2016 r.