pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria:...
Książki »
Książki »
Tytuł książki:

Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994

Autor książki:

Werona Król-Gierat

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x220 mm
EAN: 9788380845357
ISBN: 978-83-8084-535-7
ISSN: 2450-7865
Data: 2020-12-02
19.66 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Praca dotyczy nauczania języka angielskiego jako obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie szkolnej integracji w jej najdoskonalszej formie – inkluzji. Autorka stawia sobie za cel zaproponowanie działań dydaktycznych zmierzających do optymalizacji sposobów nauczania języka angielskiego jako obcego. W tak zakrojonym zakresie tematycznym badania glottodydaktyczne należą ciągle do stosunkowo rzadko podejmowanych i bardzo potrzebnych zarówno w wymiarze edukacyjnym, jak i społecznym.

Książka "Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria: Prace Monograficzne 994" - Werona Król-Gierat - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2020 r. Cena 19.66 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teaching English to Children with Special Educational Needs. Seria:..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Social Distance Towards Individuals - okładka książki
Social Distance Towards Individuals with Disability... Monika Parchomiuk, Beata Szabała (red.)
Asian Education Systems - okładka książki
Asian Education Systems Stanisław Juszczyk (red.)
Roma child in the information society - okładka książki
Roma child in the information society Milan Portik, Monika Miňová, Mateusz Muchacki
Developing Writing Skills. A Manual - okładka książki
Developing Writing Skills. A Manual for EFL Students Małgorzata Adams-Tukiendorf, Danuta Rydzak