pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
...tak na marginesie strategii
książka:

...tak na marginesie strategii

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
EAN: 9788363566777
ISBN: 978-83-6356-677-7
Data: 2016-11-15
Cena: 25.61  Cena wydawcy: 36.00 zł Oszczędzasz: 10.39 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

...tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski - opis książki:

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu - czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.

Postawa klientocentryczna - i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.

Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.

Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Książka „...tak na marginesie strategii” - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "...tak na marginesie strategii"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Globalny kryzys finansowy a wybrane - okładka książki
Globalny kryzys finansowy a wybrane kraje NEXT... Krystyna Mitręga-Niestrój, Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk
Produkty podobne:
Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Kompendium wiedzy o marketingu Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)