pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 168x242 mm
EAN: 9788362907441
ISBN: 978-83-62907-44-1
Data: 2020-12-22
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współcześnie nietrudno o uważnych odbiorców mediów, a szczególnie ich oferty informacyjno-publicystycznej, którzy zastanawiają się i dyskutują, o czym są przez media informowani i w jaki sposób. Od dawna międzynarodowe dyskusje w tej materii nierzadko kończą się taką samą, zgodną konkluzją, że jakość oferty medialnej ulega trywializacji. Również w Polsce z łatwością można zauważyć zmiany zarówno w doborze tematów prezentowanych w programach informacyjnych i publicystycznych, jak i w sposobie relacjonowania wydarzeń przez dziennikarzy, a także zmianę w zachowaniach prowadzących programy publicystyczne i ich gości. Innymi słowy, wypada zwrócić uwagę na to, że zmienia się sposób prowadzenia dyskursu politycznego, którego głównymi animatorami są dziennikarze i politycy. Sposób przedstawiania polityki i jej bohaterów przez media, a także stopień i kierunek dziennikarskich zainteresowań tą dziedziną mają istotny wpływ na postrzeganie pola polityki przez odbiorców mediów masowych, którzy przecież w procesie politycznym odgrywają rolę suwerena i delegują swoją władzę na wybieranych przez siebie przedstawicieli. Opis stanowi fragment Wstępu

Książka "Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2020 r.