pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Autor książki:

Artur Modliński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788381426190
ISBN: 978-83-8142-619-0
Data: 2019-12-05
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy Exxon Mobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.

Książka "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich" - Artur Modliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2019 r.