pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Autor książki:

Ilona Penc-Pietrzak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Key Text
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788364928246
ISBN: 978-83-6492-824-6
Data: 2021-04-20
Cena wydawcy: 18.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

Książka "Strategiczne zarządzanie marketingiem" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text. Książka posiada 264 stron i została wydana w 1999 r.