pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

Autor książki:

Maciej Tesławski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566418
ISBN: 978-83-6356-641-8
Data: 2015-03-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie!

W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!

Książka "Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki" - Maciej Tesławski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2015 r.