pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Autor książki:

Michael E. Porter

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 464 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788388970870
ISBN: 83-88970-87-9
Data: 2006-01-09
Cena wydawcy: 71.10 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii."

Książka "Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2006 r.